Købsbetingelser

Vilkår og betingelser

 

Priser i svenske kroner

Moms er inkluderet i prisen med f.n. 25%.

Betalingsmuligheder

- Faktura

Ved betaling via faktura samarbejder vi med Collector Bank AB. For at handle mod en faktura skal du indtaste dit personnummer eller organisationsnummer. En forudsætning for at kunne handle mod en faktura er blandt andet, at du er registreret i folkeregistret i Sverige og er over 18 år. Du har muligvis ikke nogen betalingsanmærkninger. Alle fakturaer overføres af The Sofa Store til Collector Bank AB.

Den sædvanlige kreditkontrol finder sted, efter at de personlige oplysninger er afgivet i kassen, i nogle tilfælde betyder det, at der aflægges en kreditrapport. En kopi af kreditrapporten sendes derefter til dit hjem.

Fakturaens betalingsbetingelser er 30 dage. I tilfælde af forsinket betaling betales et aftalt og lovbestemt påmindelsesgebyr. Renter på restancer betales med 2% pr. Måned.
I tilfælde af manglende betaling afleveres fakturaen til afhentning.

 

- Delvis betaling

Gennem vores samarbejde med

Collector Bank AB, du kan underskrive en kontokreditaftale og dermed være i stand til at betale en del af dit køb. Du vælger kredittiden ved at markere den kampagnemulighed, der passer dig bedst. Købet kan altid betales fuldt ud når som helst inden forfaldsdatoen.

Den sædvanlige kreditkontrol finder sted, efter at de personlige oplysninger er afgivet i kassen, i nogle tilfælde betyder det, at der aflægges en kreditrapport. En kopi af kreditoplysningerne sendes derefter til dit hjem.

Hvis du har spørgsmål, kan du ringe til 010 - 161 01 00 for at få flere oplysninger.

Eksempel på effektiv rente ved køb af SEK 10.000, løbetid 12 måneder, 0% rente, etableringsgebyr SEK 195, varslingsgebyr SEK 29: 10,68%.

Vilkår og betingelser
Standardiseret europæisk forbrugerkreditinformation (SEKKI)

- Kort

Betaling med kort sker i overensstemmelse med gældende regler for onlinebetaling i Sverige og EU.
Vi bruger Mondidos hostede PCI-DSS-certificerede kortbetalingsløsning.

Vi accepterer følgende kort: Visa, MasterCard. Pengene trækkes fra din konto på bestillingstidspunktet.

Alle transaktioner sendes via SSL (Secure Sockets Layer) meget sikkert krypteret.
Ingen kortnumre gemmes. Vi bruger den nyeste sikkerhedsteknologi til kreditkortbetalinger online 3D-Secure - en standard udviklet af VISA og MasterCard med det formål at sikre en validering af forbrugeren, når han køber online.

Leveringstid

Leveringstiden er angivet på hjemmesiden under hvert produkt. Bemærk! De angivne leveringstider er baseret på et gennemsnit. Enkeltprodukter kan have en længere leveringstid end det, der er angivet i indkøbskurven. Ved bestilling af polstrede møbler sender vi en e-mail til kunden med angivelse af en foreløbig leveringstid til vores transitlager. Hvis du har bestilt levering af dine polstrede møbler, kan du forvente yderligere 2-4 dages leveringstid, efter at produktet er betalt. Hjemlevering finder sted, efter at varens fulde værdi er betalt.

Hvis produktet er på lager, kan du regne med ca. 2-4 dages leveringstid til nærmeste postagent. Gælder normalt for alle produktkategorier undtagen polstrede møbler. Bemærk! Lejlighedsvise undtagelser kan forekomme. Vi giver dig besked, hvis leveringstiden skulle være længere end angivet på hjemmesiden.

BEMÆRK! I løbet af sommeren og julen er fabrikkerne normalt lukket. I disse perioder kan der være betydelige afvigelser fra den specificerede leveringstid.

 

Leveringsmåde

Vi sender ordrer som postpakker / breve / busvarer eller hos din specificerede leverandør. Levering finder sted i løbet af dagen - aftenkørsel er en ekstra service. Prisen på aftenkørsel varierer afhængigt af omfang og vægt.
Vi tager ikke økonomisk ansvar for forsinkelser afhængigt af rederiet. Bemærk! Alle leveringer foretages med en enkeltbemandet bil - dvs. bærehjælp / samling / fjernelse af emballage er IKKE inkluderet. Dette er yderligere tjenester, som du skal informere os om på bestillingstidspunktet. Den modtagende kunde har pligt til at inspicere - du skal inspicere varerne, så de ikke beskadiges. Rapporter beskadiget gods straks til chaufføren / speditøren.

 

Forsendelse

Forsendelsesomkostningerne for en ordre opkræves i henhold til den faktiske vægt, dette sker automatisk i onlinebutikken, og omkostningerne ved forsendelse rapporteres ved kassen. Priserne er baseret på DHL's portotabel for breve og pakker. For ordreværdier, der overstiger SEK 2.500, tilbyder vi forsendelsesomkostningerne.

Bemærk! Alle leveringer foretages med en enkeltbemandet bil - dvs. bærehjælp / samling / fjernelse af emballage er IKKE inkluderet. Dette er yderligere tjenester, som du skal informere os om på bestillingstidspunktet. Den modtagende kunde har pligt til at inspicere - du skal inspicere varerne, så de ikke beskadiges. Rapporter straks beskadiget gods til chaufføren / speditøren.

 

Garantier og service

Vi sælger alle produkter med tre (3) års reklamationsret i henhold til forbrugerkøbsloven.

 

Klager og returret

Der er altid en garanti på de produkter, du køber. Hvis du kan bevise, at der er en fabrikationsfejl i produktet, får du altid nye dele, men garantien gælder ikke for slid. Du betaler returforsendelsen selv. Til tilbagebetaling - indtast din postgiro, bankgiro, personlig konto eller bankkontonummer. Returneringer skal sendes som et brev eller en pakke, ikke mod kontant ved levering. Returadresse for små pakker (ellers henviser vi til vores lageradresse, som kan findes på hjemmesiden), Sofabutikken, Hornsgatan 84, 11821 Stockholm. Angiv altid åbningstider for rederier, så levering finder sted inden for butikkens åbningstid. Levering finder sted til en anden adresse, eller hvis nogen fra virksomheden skal afhente varer i en terminal osv. der er en pris for dette.

Når du har udnyttet din fortrydelsesret, skal du
i tilfælde af en vare: send eller returner den til os (se returadresse ovenfor)
i tilfælde af en tjeneste: hold materialet tilgængeligt for os, medmindre det medfører gener for dig.

Tilbagebetalingspligt:
Vi skal, hvis du har udnyttet din fortrydelsesret, tilbagebetale det, du har betalt for produktet så hurtigt som muligt eller senest inden for 30 dage fra den dag, vi modtog produktet, eller, hvis det er en tjeneste, meddelelsen om, at du har fortrudt. Du skal selv betale returomkostningerne, når du returnerer varen. Vi betaler altid returomkostningerne for at sende såkaldte erstatningsvarer tilbage.

Hvis du ikke er tilfreds med det produkt / den service, du har modtaget, så tøv ikke med at kontakte os på e-mail-adresse: info@thesofastore.se, så vi kan løse dit problem. Er du stadig ikke tilfreds efter vores kontakt og ønsker at fortsætte med din klage. klik på dette link til EU's onlinetvistbilæggelseODR.

Fortrydelsesret
Din fortrydelsesret (fortrydelsesperiode) gælder i 14 dage, hvis du har handlet via hjemmesiden i overensstemmelse med loven om fjernkontrakter og aftaler uden for forretningslokaler. I din besked til os skal det være klart, at du fortryder det. Tilbagetrækningsperioden begynder den dag, du modtog varen eller en væsentlig del af den. Hvis aftalen gælder for et specialfremstillet produkt - eller et produkt, der har et klart personligt præg, gælder der ingen fortrydelsesfrist. Dette inkluderer blandt andet bestilte sofaer, hvor du har valgt stof baseret på et billede eller en stofprøve. Hvis der er gået 14 dage siden modtagelsen af ​​din vare eller dine varer, kan vi desværre ikke tilbyde dig refusion eller ombytning.

Du har ingen fortrydelsesret, hvis:
tjenesten er startet / produktet er begyndt at blive fremstillet i tilbagetrækningsperioden med dit samtykke
prisen afhænger af udsvingene på det finansielle marked, for eksempel en aktie,
-produktet kan ikke returneres på grund af dets art,
forseglingen er brudt på produktet eller brugt. Du som kunde er ansvarlig for returforsendelse, når du påberåber dig fortrydelsesretten.

Flere typer varer er fritaget for returnering. Vi accepterer ikke produkter, der er intime eller hygiejniske varer, farlige materialer eller brandfarlige væsker eller gasser.

Yderligere ikke-returnerbare varer:
Gavekort
Softwareprodukter, der kan downloades
Nogle sundheds- og personlig plejeprodukter

For at fuldføre din returnering kræver vi en kvittering eller et købsbevis.

Send ikke dit køb tilbage til producenten.

Der er nogle situationer, hvor der kun ydes rater (hvis relevant)
Produkt med tydelige tegn på brug.
Enhver genstand, der ikke er i sin oprindelige tilstand, er beskadiget eller mangler dele af grunde, der ikke skyldes vores fejl
Alle varer returneres mere end 14 dage efter levering

Når du har udnyttet din fortrydelsesret:
Du er forpligtet til at holde produktet i en så god stand som da du modtog det. Du må ikke bruge det, men selvfølgelig undersøge det nøje. Hvis produktet er beskadiget eller mistet på grund af uagtsomhed, mister du fortrydelsesretten.

For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand som du modtog den. Det skal også være i originalemballagen.

Når din retur er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at informere dig om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi underretter dig også om godkendelse eller afvisning af din retur.

Hvis godkendt, behandles din refusion, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller din oprindelige betalingsmetode inden for et bestemt antal dage.

For sent eller ingen refusion (hvis relevant)
Hvis du ikke har modtaget en refusion inden for 14 dage, skal du først kontrollere din bankkonto igen.
Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage tid, før din refusion er officielt offentliggjort.
Kontakt derefter din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før en returnering refunderes.
Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget en returnering, bedes du kontakte os på info@thesofastore.se.

Varer til salg (hvis relevant)
Kun varer til normale priser kan refunderes. Desværre kan salgsgenstande ikke refunderes.

Udvekslinger (hvis relevant)
Vi udskifter kun genstande, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte det til det samme, skal du sende os en e-mail på info@thesofastore.se og sende din vare til: Sofabutikken, Hornsgatan 84, 11821 Stockholm, Sverige.

Gaver
Hvis varen blev markeret som en gave, da den blev købt og sendt direkte til dig, modtager du et gavekort til værdien af ​​din retur. Når den returnerede vare er modtaget, sendes et gavekort til dig.

Hvis varen ikke blev markeret som en gave, da den blev købt, eller hvis gavegiveren modtog ordren om at give den senere, sender vi en refusion til gavegiveren, og han får besked om returneringen.

Forsendelse
For at returnere dit produkt skal du sende dit produkt til: Sofa Store, Hornsgatan 84, 11821 Stockholm, Sverige

Du er ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for at returnere din vare. Forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Hvis du modtager en refusion, trækkes returforsendelsesgebyret fra din refusion.

Afhængigt af hvor du bor, kan det tage tid for dit udskiftede produkt at nå dig.

Hvis du sender en vare på over 500 SEK, bør du overveje at bruge en sporbar forsendelse eller købe for forsikring. Vi garanterer ikke, at vi modtager din returnerede vare.

Skader på pakker og ikke-afhentede pakker

Hvis du opdager skader på pakken, skal du straks rapportere dette til postkontoret eller en anden transportør og rapportere en skade. Afhent ikke en beskadiget pakke! Hvis du ikke opdager skaden, før du har åbnet pakken, og skaden er af en sådan art, at den kan tilskrives håndteringen af ​​postkontoret eller transportselskabet, skal du kontakte dem og rapportere en skade. Hvis en tvist med posthuset eller transportselskabet ikke kan løses, bedes du kontakte os.
Hvis du har bestilt og ikke afhenter din forsendelse, før den går tilbage til os (pakke ca. 1 måned, brev 14 dage), fakturerer vi dig 350 SEK for vores arbejde med håndtering af varerne.

 

Oplysninger på hjemmesiden

Vi har gjort alt i vores magt for at undgå fejl på hjemmesiden. Der kan dog være fejl og ufuldstændige oplysninger i tekster, billeder, grafik og andet materiale. I sådanne tilfælde og i det omfang det er tilladt ved lov, kan vi ikke holdes ansvarlige for eventuelle skader, der opstår deraf, medmindre en sådan skade er et resultat af grov uagtsomhed eller forsætlig uagtsomhed fra vores side.

Det er vores hensigt præcist at gengive de varer til salg på denne hjemmeside. Det er dog ikke muligt at garantere, at farverne på denne hjemmeside nøjagtigt afspejler varens sande farver. Disse uregelmæssigheder kan skyldes computerens farve- og billedindstillinger, så vi kan ikke garantere, at farverne er nøjagtig de samme som på computerskærmen. Hvor det er muligt, sender vi dig gerne prøver af stoffer - men der er variationer i farver helt naturligt, da alle farvebade er forskellige fra naturlige årsager. Hvis du bestiller en prøve, forventer, at der vil være forskelle i farvebade. Især i billigere stoffer og stoffer, der er sandvasket der er store forskelle i farve / skygge / struktur.

Sofabutikken - org.nr 556799-6177

Reservation for eventuelle typografiske fejl, typografiske fejl og prisjusteringer.